SSC vezető kollégánkat keressük
Irány az élvonal!
A Testing, Inspection & Certification (TIC) szektorban fejlesztő Cégcsoportunk lendületet vesz, nemzetközi Cégcsoportot építünk! Ennek egyik feltétele az üzleti támogató funkciók kialakítása, racionalizálása, működtetése. A Shared Service Center (SSC) egyrészt a belső ügyfelek által definiált, másrészt Cégcsoportunk Ügyfelei által igényelt szolgáltatások nyújtására koncentrál. Intelligens, digitalizált működéssel, a tagvállalati és partneri kompetenciák összekapcsolásával szakmai szinergiát, az erőforrás- és tudásmegosztással alkotó energiát teremtve helyezzük működésünk középpontjába ez Embert, legyen az Ügyfelünk vagy Munkatársunk.
Mindehhez kívánunk egy tapasztalt Szakembert megnyerni, és új kollégánkra, a Shared Service Center (SSC) vezetőjére bízni a rendszerünk ezen elemének a megépítését.
Feladatok:
• Szolgáltatóközpont (SSC) működési modelljének kialakítása.
• A Cégcsoportot alkotó vállalatok számára SSC funkciók kialakítása és a folyamatok kidolgozása
• SSC backoffice tevékenységek összehangolása (pl. számlázás, bérszámfejtés, jelentések, stb.)
• Kapcsolódó üzleti folyamatok ésszerű átalakítása, optimalizálása és működtetése.
• SSC területen szakmai döntéshozatal előkészítése, egyeztetés a cégek vezetőivel a vonatkozó előírások figyelembevételével, stratégiai tervezés támogatása
• Működéshatékonysági mutatók és teljesítmény monitoring kialakítása, üzemeltetése.
• Elemzések menedzsment riportok összeállítása angol és/vagy magyar, vagy egyéb nyelven.
• Operatív funkciók ellátása.
• Szakmai (SSC terület) kapcsolattartás és angol nyelvű tárgyalás, levelezés partnerekkel és a vállalatcsoport külföldi képviseleteivel.
Elvárások:
• Shared Service Center építésben és üzemeltetésben szerzett alapos jártasság, vezetői tapasztalat
• Felsőfokú egyetemi/főiskolai végzettség (gazdasági területen megszerzett végzettség előny)
• Aktív és magabiztos angol és magyar nyelv folyékony, tárgyalási szintű ismerete
• Magas szintű számítógépes felhasználói ismeretek (MS-Office, ERP)
• Kooperatív, interkulturális gondolkodásmód
• Proaktív, precíz, önálló munkavégzés
• Terhelhetőség
• Dinamikus attitűd
• Új ismeretek iránti fogékonyság
• Kiegyensúlyozott, stabil személyiség
• Csapatszellem
• Utazási hajlandóság
• B típusú jogosítvány
• Referencia szükséges
Előnyök:
• Egyéb nyelv(ek) (pl. német, francia, spanyol, stb.) magabiztos, tárgyalási szintű ismerete
• Pénzügyi és számviteli tapasztalat
• Minőségirányítási rendszerek ismerete
Amit kínálunk:
• Építkezés, komplex, szellemi kihívásokkal teli feladatkör
• Hosszú távú szakmai fejlődési lehetőség
• Nemzetközi környezet
• Versenyképes fizetés és juttatási csomag
Munkavégzés helye: Központ Budapest, XIII. kerület, illetve esetenként a tagvállalatok hazai/külföldi irodái
Munkaidő: teljes munkaidő
Munkába állás kezdete: pályázat elbírálását követően azonnal
Magyar és angol nyelvű részletes szakmai önéletrajzát– a pozíció megjelölésével – az alábbi e-mail címre szíveskedjen elküldeni: hr@certrust.eu